Kako pogosto ugotovite, da ste naleteli na vsebinsko izjemno spletno stran, ki ponuja prav takšne vsebine, kot bi si jih vi ali ljudje s podobnimi interesi želeli, vendar pa morebiti ni ravno najbolje oblikovana, da ne rečemo, da je kar grda? Morebiti se vam je to pripetilo enkrat ali dvakrat v vsem času, kar uporabljate splet – razen, če se profesionalno ukvarjate s spletnimi stranmi ali spletnim dizajnom ter vsebinami. Zakaj ne bolj pogosto? Zato, ker spletne strani, ki niso dobro oblikovane, nimajo niti možnosti, da bi se nek obiskovalec na njih zadržal dovolj dobro, da bi pravzaprav ugotovil, da so vsebinsko kakovostne. Če oblikovanje ni primerno, obiskovalci namreč pobegnejo kar takoj oziroma se, če bi preverjali statistiko, poslovijo kar s strani, na kateri so pristali – ne da bi sploh kliknili na meni ali posamezno vsebino, zaradi katere so prišli na to stran.

Oblikovanje mora biti privlačno!

Tako kot po videzu ocenjujemo spletne strani, ocenjujemo tudi večino drugih stvari v življenju. Te so nam privlačne ali neprivlačne že ob prvem stiku, torej na prvi pogled. Tako predstavniki ali predstavnice nasprotnega spola kot avtomobili. In res je, pravijo, da knjige ne bi smeli soditi po platnicah, a pri večini stvari velja, da počnemo prav to. Za oceno kakovosti vsebine najprej uporabimo svoj vid, ki pa se dejansko opira na nekaj povsem drugega. Na površje, na zunanjost, torej na tisto, kar z vsebino morda niti nima neposredne povezave.

Če želite, da bi vsebina vaše spletne strani sploh imela možnost, da se predstavi, da jo ljudje pričnejo prebirati, potem morate torej najprej poskrbeti, da bo privlačna – da bo s svojim videzom prepričala.

Oblikovanje spletne strani mora biti usklajeno z vsebino

Kakšen pa mora biti videz, razen tega, da je privlačen? Pri oblikovanju je potrebno misliti na to, kakšne bodo tematike oziroma vsebine spletnih strani, prav tako pa tudi temu, kakšni ciljni skupini so namenjene. Pri oblikovanju spletne strani veliko sporočamo že z izbiro barv, oblik, tipografije, drobnih grafičnih elementov, ter seveda fotografij. Paziti moramo, da ostanemo znotraj izbire, ki je običajno najbolj splošna za posamezno področje, vendar pa vnesemo hkrati nekaj malega posebnosti, po katerih se bomo bistveno ločili od drugih spletnih strani, ki se ukvarjajo z isto tematiko. Tako bomo lahko privlačni, takoj bo jasno, katero področje pokrivamo, vendar pa si nas bodo uporabniki tudi lažje zapomnili.

Objave iz iste kategorije: